طراحي وب سايت

طراحي سايت آميزه اي از دانش، هنر و خلاقيت استفاده از عناصر ديداري، و توان مهندسي در چيدن آن ها كنار يكديگر است. هنگامي كه يك سايت بر مبناي اصول و هارموني اجزا طراحي شود علاوه بر جذب نگاه دائمي مخاطب، ميتواند فارغ از محدوديت هاي زمان، به اثري جاودانه تبديل شود.

امروزه سفارش طراحي وبسايت در ليست اولويت هاي هر شركت يا كسب و كاري قرار گرفته است. صاحبان مشاغل ميدانند كه روز به روز به تعداد كاربران اينترنت افزوده ميشود و برخورداري از پايگاهي خوب در دنياي مجازي نياز به توجه ويژه اي دارد. افزايش تاثيرگذاري يك سايت در جلب نظر مخاطب و همچنين تخصصي شدن حرفه طراحي وبسايت، ميطلبد كه نگاهي حرفه اي به اين مقوله داشته باشيم.

f8vz_b1.jpg

تاثير طراحي وب سايت در كسب و كار ها...

روزانه هزاران وبسايت در جهان، صدها وبسايت در ايران و احتمالا ده ها وبسايت كه مستقيم يا غيرمستقيم رقيب شما محسوب ميشوند راه اندازي ميگردند. يافتن جايگاهي مناسب و محكم در اين ميان موفقيتي است كه به سادگي محقق نميشود و قواعد انجام آن در تخصص طراحان حرفه اي سايت است. شركت نرم افزاري اسپاد با شناخت جامعي كه از فضاي مجازي دارد، كسب و كارتان را بررسي كرده و وبسايت شما را مطابق با نيازهايتان و سليقه مخاطبان شما طراحي ميكند. بدين ترتيب ميتوانيد كسب و كارتان را در دنياي مجازي نيز به درستي معرفي كرده و با طراحي سايت حرفه اي، خدمات و محصولات خود را به خوبي به مخاطبانتان ارائه كنيد.

اگر در حال حاضر يك وبسايت داريد اما زمان زيادي از فعاليت آن ميگذرد، پيشنهاد ميكنيم كه آن را به دست طراحان و تحليلگران با تجربه اسپاد بسپاريد تا سايت شما را بررسي كرده و در صورت نياز تغييرات و بهينه سازي هايي را روي آن اعمال كنند؛ در اين صورت مي توانيد مطابق با تكنولوژي روز طراحي وبسايت حركت كنيد. اگر هم هنوز سايتي نداريد، تيم مجرب اسپاد آماده است تا با طراحي وبسايت خلاقانه و بروز و بهينه سازي و سئوي سايت مسير روشني را در كسب و كار آنلاين برايتان فراهم سازد.

چرا به طراحي سايت نياز داريم؟ سايت يا شبكه هاي اجتماعي؟

فرض كنيد صاحب يك وبسايت فروشگاهي هستيد، اينكه صرفا با مخاطبانتان در ارتباط باشيد يا عكس محصولات را به آنها نشان دهيد كافي نيست، بلكه بايد با يك وبسايت فروشگاهي جامع و مناسب، شرايطي فراهم كنيد كه كاربران به شكلي آسان و سريع اقدام به خريد كنند. همچنين ميتوانيد به طور دقيق آمار بازديد كاربران، ميزان فروش و تمامي فعاليت ها را مديريت كنيد.

البته با انجام بازاريابي شبكه هاي اجتماعي ميتوانيد فعاليت خود را در اين فضا مديريت كرده و بهترين نتيجه را از آن بدست آوريد.

شركت اسپاد با سابقه طراحي وب سايت فروشگاهي ، نيازها و خواسته هاي شما را برآورد ميكند و با بودجه متناسب شما وب سايت در خور شما را طراحي خواهد كرد.

 

تخصص هاي دخيل در طراحي وب سايت

افرد و تخصص هاي مختلفي در روند طراحي سايت نقش دارند. شركت اسپاد طي سالها فعاليت حرفه اي در اين زمينه، متبحرترين و متخصص ترين ها در حوزه طراحي وبسايت را در قالب يك تيم منسجم در كنار هم قرار داده تا بهترين خروجي ممكن حاصل شود. سفارش طراحي سايت شما از اولين گام يعني مشاوره تا آخرين گام يعني راه اندازي، بدست بهترين افراد سپرده خواهد شد. همانطور كه در ساختن يك برج بلند قامت اشخاص مختلف با تخصص هاي متفاوت در كنار يكديگر فعاليت ميكنند، در اسپاد نيز پروژه طراحي سايت توسط تحليلگران، طراحان، برنامه نويسان، پشتيبانان و مديران پروژه به شكلي هماهنگ و ساختار يافته انجام ميشود. پس از پياده سازي كامل سايت، متخصصين بازاريابي ديجيتال و بازاريابي محتوايي اسپاد، پيشنهادات حرفه اي خود را جهت ورودي شكوهمندانه و حضوري موفق در محيط مجازي، به مشتريان محترم ارائه ميكنند.

فاكتورها و مفاهيم طراحي سايت

همواره طراحي وب سايت در چهارچوب و قالب مشخصي انجام ميشود. رعايت استانداردها و اصول طراحي وبسايت و همچنين توجه به تكنولوژي هاي روز طراحي وبسايت در اين امر مؤثر است.
اگر نيازبه طراحي سايت حرفه اي داريد ، شركت اسپاد با تجربه چندين ساله در طراحي وب سايت هاي حرفه اي با گستردگي مشتريان در سطح كشور آماده همكاري با شما براي طراحي ، پياده سازي و پشتيباني حرفه اي وب سايت شماست.

 

 

ريمپ خودرو در مركز تخصصي چيپ تيونينگ كاراك

fqye_e1.jpg

از جمله روش هايي كه براي دستيابي به حداكثر انرژي و توان موتور خودروها مي توان به كار گرفت، ريمپ كردن (Remap) اتومبيل است. طي اين فرآيند با صرف هزينه اندكT عملكرد و كارايي موتور خودرو ارتقا پيدا كرده و مي توان طول عمر آن را افزايش و مصرف سوخت را كاهش داد.

ريمپ خودرو چيست و چگونه انجام مي شود؟

اكثر وسايل نقليه مدرن داراي يك ECU (واحد كنترل موتور) هستند كه در حقيقت يك كامپيوتر كوچك بوده و نحوه عملكرد موتور را كنترل مي كند. به عبارت ديگر واحد كنترل موتور با دريافت اطلاعات از تمام سنسورهاي اتومبيل و ورودي ها، پارامترهاي عملياتي موتور را تعريف مي كند. اي سي يو ورودي هايي مانند اكسيژن موجود در گازهاي اگزوز، دريچه هاي ورودي گاز، دماي محيط و موتور، الزامات سوخت رساني و موارد ديگر را ارزيابي و تحليل كرده و طالاعات را مجددا به خودرو باز مي گرداند و بدين ترتيب خروجي هاي بهينه را ارائه مي دهد. كارخانه هاي توليد كننده خودرو با تنظيم نرم افزاري بر روي اي سي يو (قبل از ارسال وسيله نقليه و عرضه آن به بازار) به طور پيش فرض موتور را تنظيم مي كنند. اين امر به اين دليل انجام مي شود كه برخي از توليد كننده ها بايد خودروهاي خود را در سراسر جهان به فروش برسانند. بنابراين براي پيكربندي و اعمال تنظيمات نرم افزار در اي سي يو بايد شرايط آب و هوايي، قوانين و محدوديت ها و كيفيت متفاوت سوخت در كشورها و مناطق مختلف را در نظر بگيرند.

در واقع مي توان گفت كه ريمپ كردن همان اصلاح و جايگزين كردن نرم افزار پيش فرض اتومبيل توليد شده در اي سي يو وسايل نقليه است. تنظيمات سفارشي و اختصاصي كه به منظور كسب حداكثر بهره از موتور در واحد كنترل اعمال مي شود، اغلب از طريق اتصال يك لپ تاپ به درگاه OBD خودرو نصب مي گردد. بنابراين مي توان نتيجه گرفت كه ريمپ كردن اي سي يو خودرو بسيار سريع قابل انجام است. براي ريمپ خودروهاي قديمي تر تراشه كامپيوتر موتور خودرو را برداشته و با يك تراشه جديد كه نرم افزار جديد در آن موجود است، جايگزين مي كنند. از اين رو در گذشته به اين فرآيند چيپ تيونينگ مي گفتند.

در ريمپ كردن وسايل نقليه، يك نرم افزار بهينه و جديد جايگزين نرم افزار پيش فرض در اي سي يو (ECU) خودرو مي شود. طي اين پروسه مي توان نرم افزار واحد كنترل موتور خودروها با نرم افزار جديد كه قابليت هاي بهتري را چه در زمينه اقتصادي و چه عملكردي براي اتومبيل به ارمغان مي آورد بازنويسي و جايگزين كرد. ريمپ اي سي يو در اصل برنامه اي است كه عملكرد موتور را كنترل مي كند.

fqye_e1.jpg

مزاياي ريمپ خودرو

برداشتن ECU مي تواند روشي بسيار مقرون به صرفه براي بهبود چشمگير عملكرد خودرو شما باشد. با ريمپ خودرو قدرت موتور تا 35 درصد افزايش يافته و تا 15 درصد در مصرف سوخت صرفه جويي مي شود. در ادامه به برخي از مزيت هاي ريمپ اي سي يو اشاره مي كنيم:

افزايش قدرت و گشتاور

ريمپ خودرو اين امكان را دارد كه محدوديت هاي تعيين شده بر روي وسيله نقليه شما توسط سازنده را حذف كند. با انجام اين كار مي توانيد بسته به منطقه اي كه در آن زندگي مي كنيد، ارتفاع و كيفيت سوخت موجود در آن، پارامترهاي مختلف وسيله نقليه خود را دقيق تر كنيد. تنظيم دقيق همه اين جنبه ها باعث افزايش قدرت و گشتاور اتومبيل مي شود.

صرفه جويي در سوخت و بهبود اوضاع اقتصادي

تغيير نرم افزار خودرو شما مي تواند در افزايش mpg (مسافت طي شده با يك باك بنزين) تاثير داشته و در مصرف سوخت صرفه جويي كند؛ اين كار به مديريت هزينه هاي شما نيز كمك مي كند.

بهبود عملكرد و قابليت رانندگي

بهبود عملكرد و كارايي اتومبيل باعث مي شود كه رانندگي كردن با وسيله نقليه شما آسان تر و بهتر شده و قابليت رانندگي خودروتان تا 40 درصد ارتقا يابد.

بهبود عملكرد دريچه گاز

ريمپ اي سي يو مي تواند به به ميزان قابل توجهي بهبود قابليت پاسخ موتور و پاسخ گاز دريچه گاز كمك كند. اين اتفاق براي افرادي كه نگران كارايي وسيله نقليه خود هستند بسيار مهم و حائز اهميت است.

داراي قابليت تنظيم

نكته مهم در مورد تغيير نرم افزار موتور خودروها اين است كه آن ها كاملا مطابق با نيازهاي شما قابل تنظيم هستند. شما حتي مي توانيد بيش از يك بار ريمپ كرده و تنظيمات گوناگوني بر روي خودروتان اعمال كنيد و بسته به نيازتان هنگام رانندگي از قابليت هاي آن ها استفاده كنيد.

آيا ريمپ كردن براي موتور خطرناك يا مضر است؟

ريمپ كردن عبارت است از تغيير تنظيماتي كه بر واحد كنترل موتور خودرو تاثير مي گذارد. اين كار مي تواند آثار زيان باري نيز به همراه داشته باشد. اما اين مسئله به فردي كه اين نرم افزار را نوشته است، بستگي دارد. همچنين مهم است كه فردي كه مسئوليت تنظيم تغييرات وسايل نقليه را بر عهده گرفته است، چگونه اين تنظيمات را بر روي خودرو اعمال مي كند. از اين رو هرگز نبايد خودتان به طور شخصي اقدام به اين كار كرده يا براي تغيير نرم افزار به سراغ افراد يا مراكز تاييد نشده برويد. شركت هايي وجود دارند كه نرم افزارهاي ECU را مي نويسند. اين شركت ها اغلب اين نرم افزارها را آزمايش مي كنند و پيش از آن كه به مرحله عرضه عمومي برسند، آن را براي مدت يك سال يا بيشتر در اختيار بسياري از وسايل نقليه قرار مي دهند. مركز ريمپ كاراك كليه خدمات مربوط به ريمپ انواع خودروها را با قيمت مناسب و كيفيت بالا ارائه مي دهد.

تغيير نرم افزار واحد كنترل به غير از ارتقا عملكرد خودرو چه مزيت هاي ديگري دارد؟

حالت والت (valet mode) و ايموبلايزر (immobiliser mode) از ديگر امكاناتي هستند كه متناسب با نرم افزاري كه بر روي اي سي يو خودرو خود نصب كرده ايد مي توانيد از آن ها بهره ببريد. اين حالات از طريق سوئيچ اصلي فعال مي شوند. ايموبلايزر به سيستم امنيت الكترونيكي گفته مي شود كه در صورت فعال بودن از روشن شدن خودرو با هر چيزي به جز سوئيچ اصلي آن جلوگيري مي كند. اين سيستم در حقيقت مانع از به سرقت رفتن خودرو شما و روشن شدن آن با روش هايي چون اتصال سيم هاي سوئيچ مي شود.

حالت والت كه به آن حالت اعزام به تعميرگاه نيز گفته مي شود يكي ديگر از امكانات و قابليت هاي امنيتي است كه ريمپ كردن ارائه مي دهد. وقتي حالت والت را فعال مي كنيد در حقيقت اجازه استفاده طولاني مدت از خودروتان را به ديگران نمي دهيد. اين حالت براي موقعيت هايي چون زماني كه پيشخدمت قصد انتقال خودرو شما به پاركينگ اختصاصي رستوران را دارد بسيار كاربردي است. حالت والت سرعت و عملكرد خودرو را محدود مي كند. (به عنوان مثال حداكثر سرعت اتومبيل شما ممكن است به 16 يا 32 كيلومتر در ساعت برسد.)

ريمپ خودرو 206 و مزيت هاي آن

خودرو 206 از محبوب ترين و پر فروش ترين خودروهاي ساخت داخل است كه موتور آن از سري TU و از خانواده موتورهاي چهار سيلندر بوده و براي نخستين بار حدود 35 سال قبل (در سال 1986) با خودرو Citroën AX معرفي و به بازار عرضه شد. ريمپ كردن هر كدام از خودروهاي 206 تيپ 1 تا 6 شامل تغييرات متفاوتي است كه در بهبود عملكرد خودرو تاثيرگذار است.

همان طور كه پيش تر نيز به آن اشاره شد، ريمپ كردن و تغيير نرم افزار كامپيوتر خودرو موجب افزايش و بهبود كارايي آن مي شود. در ريمپ خودرو 206 از طريق اصلاح جرقه زني شمع ها، اصلاح پاشش سوخت سوزن هاي انژكتور و اصلاح هوا دهي دريچه گاز مصرف سوخت كاهش پيدا مي كند. همچنين اصلاح جرقه زني شمع ها كمك مي كند كه احتراق به خوبي صورت گيرد و طول عمر موتور افزايش يابد. ريمپ كردن سبب مي شود كه سوخت به صورت افشانه اي پاشيده و اكسيژن و سوخت به خوبي با يكديگر تركيب شوند. به اين ترتيب بازده موتور خودروتان افزايش مي يابد. اگر سوخت و اكسيژن با نسبت درستي با يكديگر تركيب نشوند، موتور خودرو آسيب ديده و خودرو راندمان لازم را ندارد. در صورت زياد بودن سوخت، احتراق به خوبي رخ نمي دهد و اگر هوا بيشتر از اندازه استاندارد باشد، مخلوط اكسيژن و سوخت خاموش مي شود.

ريمپ 206 در مركز چيپ تيونينگ كاراك

مركز ريمپ و چيپ تيونينگ كاراك با بهره مندي از كارشناساني مجرب و متخصص و با داشتن سال ها تجربه در زمينه ريمپ موتور انواع خودروها، كليه خدمات مربوط به ريمپ خودرو 206 شما را با بهترين كيفيت و مناسب ترين قيمت ارائه مي دهد. از جمله خدماتي كه در اين مركز براي ريمپ خودرو 206 ارائه مي شود مي توان به افزايش قدرت خودرو، كاهش مصرف سوخت، افزايش سرعت و شتاب، رفع كپ اوليه، حذف لرزش هاي خودرو، كاهش دماي كاركرد فن، رفع كپ حين حركت، حذف محدوديت هاي دور موتور و .... اشاره كرد. به مجموعه اين خدمات فول ريمپ 206 گفته مي شود. از ديگر خدماتي كه در مركز كاراك ارائه مي شود مي توان تيوتينگ خودرو و صداگيري خودرو را نام برد.

منبع: ماشين3

 

تست زني حرفه اي

 

ckk5_b5.png

در كشور ما راه رسيدن به موفقيت از راه تحصيل و تحصيل در رشته خوب و دانشگاه مورد علاقه متاسفانه تست مي باشد ولي چاره اي جز سازش با اين شيوه نداريم. حال صحبت اينجاست كه ما در دوران دبيرستان بصورت تستي مطالعه نمي كرديم و تشريحي كار مي كرديم. ولي بعد از سوم دبيرستان بايد سريع سوالات تشريحي را خاك بگيريم و با روش هاي تستي خو بگيريم و از آن ها براي حل سوالات استفاده كنيم. واقعاً اين تغيير لحظه اي از لحاظ عقلي كاري سخهت و اذيت كننده است ولي باز هم چاره نيست. ما اينجا نقد نمي كنيم فقط مي خواهيم بگوييم كه مهارت تست زني امري مهم است و عادت كردن به آن نوعي مهارت و تغيير روش از تشريحي به تستي كمي سخت است چه بسا دانش آموزان قوي كه در دوران دبيرستان و سوالات تشريحي نتايج درخشاني را كسب كردند ولي در تست زني به نتيجه خوبي نرسيدند. ولي نگران نباشيد من در اين مقاله مي خواهم اصول تست زني را به شما ياد بدهيم و همچنين تجربيات شخصي خود را در اختيار شما بگذارم اميد كه براي شما مفيد باشد.

منظور از  تست زني حرفه اي تست زني است كه ما از طريق آزمون ازمايشي براي كنكور آماده مي شويم و نه تست زني كه سر جلسه انجام مي دهيم. درواقع تست زني جزئي از مطالعه كنكور محسوب مي شود و بدون تست عملاً موفقيت ما دركنكور تست زدن است و كنكور يك آزمون تستي است و براي موفقيت در كنكور بايد تست كار كنيم. همانطور كه براي موفقيت در يك آزمون تشريحي بايد از روش هاي تشريحي استفاده كرد اين مطلب را به اين دليل گفتم كه برخي داوطلبان فقط به مفاهيم دروس مي پردازند و تست كار نمي كنن كه كار اشتباهي است.

تو پكيج هاي حرف آخر، همه اساتيد به همراه تدريس، به اندازه كافي تست حل كردند كه دانش آموز رو از كتاب هاي كمك درسي ديگه بي نياز ميكنه.

ما سه مرحله تست زني داريم:

  1. تست زني آموزش
  2. تست زني زمان دار و آزموني
  3. تست زني جمع بندي

 

اين را در نظر داشته باشيد كه بر روي كتاب هاي تست جوري علامت نزدنيد كه تست يكبار مصرف شود. چون احتمالاً شما آن تست را چندين بار خواهيد زد. خيلي از مشاوران مي گويند كه روي تست ها اصلاً علامت نزنيد اما من نظري متفاوت دارم شما براي حل تست ها بخصوص تست هاي غير حلي بايد به روش حذف گزينه پيش برويد و تا آنجا كه مي توانيد گزينه ها را حذف كنيد و براي اينكه به آن عادت كنيد وقتي كه تشخيص داديد گزينه اي غلط است روي آن خط بكشيد در نهايت شما با حذف سه گزينه به جواب مي رسيد. حال بر روي سه گزينه خط هاي يكسان كشيده شده است حال بعد از رسيدن به گزينه درست روي آن هم مثل سه گزينه ديگر خط بكشيد تا در دفعات بعد معلوم نشود كه گزينه صحيح كدام ميباشد در دفعات بعد مي توانيد روي خط قبلي يك خط بكشيد و آن را تبديل به ضربدر كنيد و به روش قبل ادامه دهيد. در دفعه سوم كنار خطوط قبلي يك خط بكشيد. با اين روش هم شما مي توانيد از تست چند بار استفاده كنيد و هم از روش حذف گزينه كه در آزمون استفاده مي كنيد را تمرين كنيد. اين يك روش شخصي بود كه بنده در دوران كنكور از آن استفاده كردم. دومين مورد اينكه شما زماني كه يك تست را مي زنيد تصور كنيد كه اين آخرين بار است كه آن را مي زنيد پس هر نكته يا مطلب كليدي كه تست داشت را يادداشت كنيد كه در دوران جمه بندي با خواندن آن نكات مثل اين است كه شما آن تست را دوباره حل كرده و نكته آن را دوباره خوانده ايد. ولي اينكه نكته آنرا كجا بنويسيد توصيه مي كنم آنرا در جزوه آموزشي كه مطالب آموزشي را از آن مي خوانيد بنويسيد و يا د ركتاب درسي اينكار را انجام دهيم. بنظر من در درس زيست و شيمي اين نكات را در كتاب يادداشت كنيد و اگر هم جاي كافي نداريد مي توانيد در آخر هر فصل تعدادي ورق بچسبانيد و در آن يادداشت كنيد. اينها جز مطالب درسي شما مي شود و در هر بار خواند كتاب درسي آن ها را نيز مرور خواهيد كرد.

 

تست زني آموزشي:

فرض كنيد قصد داريد يك مبحث از يك درس را مطالعه كنيد و براي آزمون آماده شويد. چكار مي كنيد؟ در وهله اول از منبع آموزش يا دي وي دي كه داريد استفاده مي كنيد. مفاهيم و مثال هاي آموزشي و تمام نكته هاي آن قسمت را ياد مي گيريد و بر آن مسلط مي شويد. پس از آن نوبت تست هاي آموزشي مي شود . اين تست ها همانطور كه از نامش مشخص است صرفاً براي يادگيري و آموزش مباحث خوانده شده است و در هنگام زدن اين تست ها زمان را در نظر نمي گيريم و همچنين درصدي هم براي آن ها نمي گيريم. فقط هدف در اينجا در گير شدن با سوال و به كار بردن روش هايي است كه از منبع آموزشي آموخته ايد و بايد بتوانيد آنها را به كار ببريد . بايد در نظر داشته باشيد كه غلط جواب دادن در اين مرحله اشكالي ندارد حتي باعث مي شود كه نكته جديد از سوال ياد بگيريد و يا اگر تعداد غلط ها و يا سوال هايي كه نمي توانيد به آن ها جواب دهيد زياد است ، يعني اينكه شما آن مبحث را كامل ياد نگرفته ايد و بايد آن را كامل تر بخوانيد پس غلط جواب دادن جرئي از تست زني آموزش است و نگران نباشيد. نكته ديگر علامت دار كردن سوالات است. هنگام حل تست هاي آموزشي با چند حالت روبرو مي شويد. 1- تست هايي كه براحتي حل كرديد و نياز به علامت گذاري نيست 2- تست هايي كه به آن ها پاسخ صحيح داديد و نكته دار مي باشند 3- تست هايي كه به آنها پاسخ غلط داديد و نكته دار مي باشند. 4- تست هايي كه اصلاً نتوانستيد حل كنيد. براي حالت هاي 2، 3 و چهار كنار تست ها علامت گذاري مي كنيد. تا در تست زني زمان دار يا جمع بندي از آن ها استفاده كنيد . سعي كنيد براي هر سه حالت علامت هاي جداگانه انتخاب كنيد تا بعداً متوجه شويد كه آنرا چگونه حل كرديد. يا مي توانيد براي جمع بندي يك تيپ از سوالات را انتخاب كنيد مثلاً براي تست هايي كه سوالات را درست حل كرديد ولي نكته دار هستن. همچنين حتماً هر تست را تك تك بررسي كنيد بعني هر تستي كه مي زنيد جواب و راه حل خود را با پاسخنامه چك كنيد. شايد از پاسخنامه روشي ياد گرفتيد كه كمك مي كند زودتر به جواب برسيد. در تست زني آموزشي بايد همان لحظه سوال را بررسي كنيد و نكات آنرا بنويسيد و در صورت نياز آنرا علامتدار كنيد و سپس سراغ تست ديگر برويد.

نكته ديگر در تست زني آموزشي اين است كه اگر بار اولي كه بخواهيد براي مبحثي تستي بزنيد بايد به گونه اي كار كنيد كه براي آن مبحث همه تست ها را بزنيد مثلاً اگر براي رياضي مبحثي 200 تست داشت در وهله اول 40 تست از آن خواهيد زد ولي نه 40 تست اول بلكه مي توانيد به عنوان مثال ضريب 5 تست ها را بزنيد تا كل مباحث را پوشش دهد يا اگر تعداد كم بود مي توانيد تست هاي زوج را بزنيد . نكته خيل مهم ما سه نوع تست داريم تست هاي مباحث حفظي، تست هاي مهارتي و تست هاي حلياتي. براي مباحث مهارتي مي توانند شامل قواعد عربي ، گرامر زبان ، آرايه ادبي و زبان فارسي ، برخي قسمت هاي دروس اختصاصي و غيره كه براي اين مباحث بايد بلافاصله بعد از مطالعه به سمت تست رفت براي سوالات حلي مثل فيزيك و رياضي هم بايد همينكار را كرد. ولي براي مباحث حفظي براي اينكه مشخص شود آن مطلب را ياد گرفته ايد يا حفظ كرده ايد بايد بين مطالعه و تست زني دو الي 3 روز فاصله باشد . سعي كنيد براي تست زني آموزشي از تست هاي تاليفي استفاده كنيد.

تو موسسه حرف آخر، با نقشه راه و الگويي كه بهتون ياد ميده، ميشه باهاش به همه سوالات در كوتاه ترين زمان پاسخ داد.

تست زني زمان دار يا آزموني:

در اين تست ها شما شرايط آزمون را فراهم كرده و زمان ي گيردي و در پايان پس از بررسي درصد خود را هم خواهيد گرفت شما با اينكار مي توانيد روي مهارت خود كار كنيد. همچنين روش ضربدر منها را كه در چگونه آزمون بدهيم توضيح دهيم را در اينجا استفاده كنيد. براي اين قسمت مي توانيد از تست هاي آزمون هاي آزمايشي و سراسري استفاده كنيد پس استفاده كنيد و يا از تست هاي علامت داري كه در تست هاي آموزشي داشتيد استفاده كنيد آن را هم به نشاندار كنيد تا بعداً در تست زني از آنها استفاده كنيد. يادداشت برداري هم فراموش نكنيد.

تست زني جمع بندي:

پس از طي مراحل تست زني آموزشي و زمان دار شما آماده شركت در آزمون آن مبحث هستيد ولي بعد از مطالعه آن مبحث نبايد آن را به امان خدا رها كنيد و بايد آن را مرور كنيد. در اين مرحله ابتدا نكاتي را كه از تست زني آموزشي نوشته ايد را مطالعه كرده سپس تست هاي علامت دار را بصورت زماندار خواهيد زد. اين مرحله را مي توانيد قبل از آزمون هاي آزمايشي يا دوراه هاي مرور مثل آخر تابستان، آخر پاييز ، آخر زمستان ، نوروز يا دوره هاي جمع بندي استفاده كنيد.

سخن پاياني: اين نكات و روش ها از اهميت زيادي برخوردارند سعي كرده آنها را ياد بگيريد و بكار ببريد تا به يك تست زن حرفه اي تبديل شويد.

با پروژه 6040 حرف آخر ؛ تجربه 100 روز طلايي تا كنكور، مي تونيد داشته باشيد و همه درس هاتون در بازه زماني 100 همشون رو تموم بكنيد و به حل تست و مرور بپردازيد.

 

مجموعه سايتهليي مه شما ميتوانيد  خدمات مربوط به مديا را دريافت كنيد

http://postca.loxblog.com/post/144

http://postbf.parsiblog.com/Posts/231

http://postcr.blog.ir/post/125

http://postbd.parsiblog.com/Posts/232

http://postac.blog.ir/post/187

http://posstac.loxblog.com/post/286

http://postcs.blog.ir/post/136

http://postar.parsiblog.com/Posts/244

http://postej.blog.ir/post/176

http://postbv.loxblog.com/post/219

http://postap.parsiblog.com/Posts/149

http://postao.parsiblog.com/Posts/140

http://postcj.loxblog.com/post/153

http://postec.blog.ir/post/211

http://postah.loxblog.com/post/281

http://postcp.blog.ir/post/127

http://postak.parsiblog.com/Posts/136

http://posteg.blog.ir/post/185

http://postaj.loxblog.com/post/156

http://postct.blog.ir/post/125

http://postan.blog.ir/post/156

http://postby.loxblog.com/post/140

http://posteq.blog.ir/post/179

http://postaf.parsiblog.com/Posts/160

http://postco.blog.ir/post/126

http://postaj.blog.ir/post/169

http://postey.blog.ir/post/143

http://postep.blog.ir/post/158

http://postbx.loxblog.com/post/154

http://posten.blog.ir/post/273

http://posteu.blog.ir/post/146

http://postba.parsiblog.com/Posts/170

http://postcl.blog.ir/post/126

http://postbs.loxblog.com/post/275

http://postbu.loxblog.com/post/247

http://postch.blog.ir/post/126

http://postei.blog.ir/post/136

http://postbe.parsiblog.com/Posts/334

http://postcf.loxblog.com/post/150

http://postcn.blog.ir/post/125

http://postcb.loxblog.com/post/148

http://postch.loxblog.com/post/140

http://postem.blog.ir/post/267

http://postaf.loxblog.com/post/295

http://postbk.parsiblog.com/Posts/147

http://postad.blog.ir/post/229

http://posstaq.blog.ir/post/157

http://postcb.blog.ir/post/158

http://postcg.loxblog.com/post/146

http://postag.parsiblog.com/Posts/140

http://postcm.loxblog.com/post/148

http://postck.blog.ir/post/124

http://postef.blog.ir/post/197

http://postah.blog.ir/post/150

http://postce.blog.ir/post/156

http://postaq.parsiblog.com/Posts/136

http://postci.loxblog.com/post/138

http://postcv.blog.ir/post/143

http://postcn.loxblog.com/post/139

http://postao.loxblog.com/post/299

http://postea.blog.ir/post/220

http://posstap.blog.ir/post/161

http://postev.blog.ir/post/144

http://postbt.loxblog.com/post/148

http://postah.parsiblog.com/Posts/159

http://postcm.blog.ir/post/135

http://postex.blog.ir/post/141

http://postcq.blog.ir/post/126

http://postcj.blog.ir/post/126

http://postcd.loxblog.com/post/140

http://postez.blog.ir/post/143

http://posteo.blog.ir/post/142

http://postaj.parsiblog.com/Posts/237

http://postaf.blog.ir/post/192

http://postat.parsiblog.com/Posts/146

http://postbc.parsiblog.com/Posts/144

http://postag.loxblog.com/post/163

http://postci.blog.ir/post/125

http://postet.blog.ir/post/146

http://postak.loxblog.com/post/385

http://postbz.loxblog.com/post/140

http://posteb.blog.ir/post/207

http://postek.blog.ir/post/185

http://postcb.parsiblog.com/Posts/263

http://postav.parsiblog.com/Posts/133

http://postck.loxblog.com/post/142

http://postax.parsiblog.com/Posts/132

http://postad123.loxblog.com/post/491

http://postcl.loxblog.com/post/140

http://postas.parsiblog.com/Posts/299

http://postan.loxblog.com/post/217

http://postcu.blog.ir/post/136

http://postao.blog.ir/post/163

http://postew.blog.ir/post/142

http://postbw.loxblog.com/post/161

http://posteh.blog.ir/post/150

http://postan.parsiblog.com/Posts/158

http://postau.parsiblog.com/Posts/135

http://postel.blog.ir/post/254

http://postag.blog.ir/post/155