چگونه ارسال اس ام اس تبليغاتي را به صورت هدفمند انجام دهيم؟

70d_b10.jpg

اهميت تفكيك و دسته بندي مخاطب :

امروزه استفاده از پنل پيامكي براي  اس ام اس تبليغاتي يكي از روش هاي تبليغاتي موثر براي صاحبان كسب و كار است.

اما نكته ي حائز اهميت  اين است كه آيا هر سامانه پيامكي براي پيامك تبليغاتي ، پاسخگوي نيازهاي كيفي در فروش و تبليغات موثر براي بيزينس ها خواهد بود؟

در دهه هاي ابتدايي كه شركت ها و كسب و كارها اقدام به تبليغات كردند، هنوز تبليغات هدفمند معني خاصي نداشت.

يك شركت فقط قابليت سفارش تبليغ در يك روزنامه و يا در يك آگهي تبليغاتي تلويزيوني را داشت كه مسلما در اين نوع تبليغات امكان هيچ گونه هدف گذاري وجود ندارد.

روزنامه ها فقط از تعداد فروش روزانه قابل بررسي بود و به هيچ عنوان مشخص نبود كه تبليغ به چه مخاطبي نمايش داده ميشود.

در دنياي امروز تبليغات، آژانس هاي تبليغاتي با استفاده از Data Mining  يا همان داده كاوي، مخاطبان را حتي تا خيابان محل زندگيشان تفكيك و سپس تبلغ خودشان را به مخاطب ارائه ميدهند.

اين هدفمند سازي باعث ايجاد هرچه بيشتر اعتماد و رضايت در مخاطباني ميشود كه تبليغ را دريافت ميكنند.

تبليغات تلويزيوني به نسبت از روزنامه ها بهتر بود، چون برنامه هاي تلويزيوني مختلف براي رده سني و جنسيت هاي مختلف پخش ميشد و كمي هدفمند تر بود.

در ادامه اي اين مقاله قصد داريم به معرفي اقداماتي جهت در بر داشتن يك سامانه ي  اس ام اس تبليغاتي هدفمند و نظام يافته بپردازيم.

براي انتخاب يك پنل  اس ام اس تبليغاتي بهتر است كه با آگاهي كامل انتخاب خود را انجام دهيد.

 اس ام اس تبليغاتي هدفمند داراي چه ويژگي هايي مي باشد؟

براي  اس ام اس تبليغاتي هدفمند احتياج هست كه از ابزار مرتبط با اين كار استفاده شود.

ممكن است اين ابزار را با نام هاي مختلف شنيده باشيد،براي مثال سامانه پيامكي،پنل اس ام اس و يا سامانه  اس ام اس تبليغاتي انبوه، تمام اين اصطلاح ها به ابزار  اس ام اس تبليغاتي اشاره ميكنند.

يك پنل اس ام اس مناسب، حتما ميبايست بانك هاي شماره تفكيك شده در اختيار كاربران قرار دهد.

تفكيك اين شماره ها بايد طوري باشد كه براي تمام كساني كه قصد  اس ام اس تبليغاتي دارند كاربردي باشد.

براي مثال ممكن است كاربري قصد ارسال به مخاطبان يك شهر را به تفكيك موقعيت مكاني يا منطقه خاصي داشته باشد.

در اين قسمت چند نمونه از تفكيك هاي پر كاررد را بررسي ميكنيم.

1)      تفكيك بر اساس موقعيت مكاني :

در اين بانك شماره ها بر اساس منطقه هاي مختلف يك شهر تفكيك شده و فقط كافي است كه براي  ارسال پيامك تبليغاتي منطقه مورد نظر انتخاب شود.

2)      تفكيك بر اساس سن و جنسيت :

در اين بانك شماره ها بر اساس سن و جنسيت مخاطبان تفكيك شده است و قابليت انتخاب رنج سني مخاطبان هدف وجود دارد.

3)      تفكيك بر اساس مشاغل و اصناف :

در اين بانك شماره  اصناف و مشاغل كل كشور جهت  اس ام اس تبليغاتي تفكيك شده است كه براي اهداف B2B بسيار مناسب است.

در اختيار داشتن امكاناتي جهت ايجاد چنين تفكيكي در ميان مخاطبان و مشتري هاي احتمالي تبليغات از طريق  اس ام اس تبليغاتي را هدفمند تر مي كند.

چه زماني براي  اس ام اس تبليغاتي مناسب است؟

يكي درگير از عوامل مهمي كه بايد هنگام  اس ام اس تبليغاتي مد نظر قرار داده شود، انتخاب زمان مناسب براي ارسال است.

اگر مخاطب احساس كند كه مورد احترام تبليغ دهنده هست، احساس رضايت و اطمينان خاصي به برند تبليغ دهنده پيدا خواهد كرد.

با توجه به نوع بيزينس زمان  اس ام اس تبليغاتي را در نظر بگيريد.

اين موضوع هم باعث ايجاد رضايت در مخاطب شده و هم باعث ميشود كه ادرصد انگيجمنت مخاطب به طرز باور نكردني بالا تر برود.

قبل از خريد يك پنل  اس ام اس تبليغاتي حتما اين موارد را بررسي كنيد تا از امكانات و قابليت هاي كامل اين ابزار مطلع شويد.

 

چت روم فارسي,خليج چت,بندر چت

چت روم فارسي چيست ؟

چت روم فارسي فضايي اجتماعي براي سرگرمي انسان ها مي باشد چون انسان ها در طول زندگي خود نياز به هم صحبت دارند به همين دليل افرادي كه از تنهايي رنج برده و يا دچار مشكلات خانوادگي هستند و هم صحبتي ندارند وارد فضاي چت روم شده و اينگونه هم سرگرم مي شوند و هم از آن تنهايي نجات پيدا كرده كه در ابتدا به تاريخچه چت روم ها مي پردازيم كه از گذشته چت روم ها به صورت تصويري و صورتي و متني بوده كه از مهمترين بنيان گذار هاي چت روم سايت ياهو مسنجر بوده كه پس از مدتي كه بازدهي مسنجر هاي اين سايت بزرگ به بازدهي پاييني رسيد اين سايت چت روم هاي خود را بست و امكان ساخت چت روم در ياهو مسنجر برداشته شد

d738432_.jpeg

و فقط اخبار روز دنيا و ساخت ايميل از جمله اقدامات ياهو مسنجر مي باشد و افرادي زيادي از طريق ياهو مسنجر باهم اشنا شده و حتي به ازدواج ختم شده است كه از آن با ورود وي چت و نيمباز و امكانات بي نظيري كه اين سايت ها داشت ياهو مسنجر بخاطر اپديت نبودن و قديمي بودن خيلي گمنام شد و پس از مدتي وي چت به دليل همكاري نكردن با جمهوري اسلامي ايران داخل كشور ايران فيلتر شد و مردم به وايبر و تلگرام و واتس اپ روي اوردند كه خداروشكر از بين اين شركت ها واتس اپ توانست جاي خوبي در ايران پيدا كند و تلگرام هم به همان دليل وي چت از گود خارج شد و اينستاگرام كه سايتي مخصوص عكس گذاري بود با گشايش قسمت دايركت توانست توجه كاربران را به خود جلب كند  و همچنين مكاني براي چت كردن و دوست يابي باشد در بين اين ها طراحان ايراني با كپي برداري از سايت هاي خارجي توانستند اسكريپت اي تي چت را بر روي هاست نصب كرده و پس از ترجمه و فارسي سازي توانستند اولين چت روم هاي ايراني را بنيان كنند كه اين چت روم ها با استقبال چشم گيري مواجه شد و پس از مدتي با اپديت اين اسكريپت ها و نبودن مديريت درست بر روي چندين سايت به دستور سازمان فيلترينگ اين سايت ها فيلتر شد كه صاحبان چت روم ها به دليل خرج هاي بالايي كه روي سايت هاي خود انجام دادند با تغيير ادرس هاي خود سعي بر از دست ندادن كاربران خود داشته اند .

خليج چت كجاست ؟ 

چت روم فارسي  خليج چت در سال 1393 تاسيس شد براي جوانان قشمي و فضايي مناسب و داراي نظارت كامل مي باشد و قصدي براي تفريح سالم بين مردم قشم دارد كه خوشبختانه با تاسيس اين چت روم بازدهي خوبي بين جوانان قشم و حمايت فراواني بين آنها داشته است مديريت خليج  چت در تلاش است كه غير از قشمي ها ساكنان كيش و ديگر جزيره هاي خليج فارس و همچنين جنوبي ها و بندري هارا نيز در اين چت روم بياورد و با نظارت كاملي كه اين چت روم دارد تفريح سالمي را براي جوانان اين مناطق رقم زده و اميد واريم در اين زمينه موفق شده باشد كه همچنين اين سايت در بين شبكه هاي اجتماعي نيز اكانت داشته كه با سرچ كردن اسم اين چت روم شما مي توانيد ادرس پيچ قشم چت را پيدا كرده و وارد شويد با تشكر از وقت گذاري شما .